عاشقان بقیة الله (رهروان ولایت)

درباره مستند انحرافی"ظهور بسیار نزدیک است"
انتقاد رییس جمهور از فیلم انحرافی

دکتر محمود احمدی‏نژاد که در سی‏دی جنجالی از او به عنوان "شعیب بن صالح" یاد می‏شود گفت: "چرا این حرفها را می‏زنید؟ چه کسی گفته است من شعیب بن صالح هستم؟!".

 

انتقاد رییس جمهور از فیلم انحرافی

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ «حجت الاسلام والمسلمین دکتر مرتضی آقاتهرانی» درباره انتشار سی دی موسوم به ظهور نزدیک است، با بیان اینکه اصل ظهور حضرت حجت(عج) قطعی است و ما به عنوان مسلمان باید آن را نزدیک ببینیم و خود را برای شرایط ظهور آماده کنیم، افزود: نشانه‏های ظهور، اصل دیگری است که برخی از آنها قطعی و برخی احتمالی است اما تعیین مصداق کردن، برای این شرایط غلط است.

 

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس خاطر نشان کرد: این گونه صحبت کردن درباره ظهور موجب می‏شود جوانان جامعه در اصل وجود حضرت حجت(عج) تردید کنند. بنابراین باید در این گونه تحلیل‏ها احتیاط کرد.

 

این استاد درس اخلاق هیأت دولت که ارتباط نزدیکی با احمدی نژاد دارد درباره نگاه رئیس جمهور به این سی دی نیز، تصریح کرد: ایشان گفتند چرا این حرفها را می‏زنید؟ و چه کسی گفته است من همان فرد (شعیب بن صالح) هستم؟

 

آقا تهرانی با تاکید بر اینکه به نگاه رئیس جمهور و کسی که این برنامه را کارگردانی می‏کند، کاری ندارد، افزود: بحث من بالاتر از این است و معتقدم اگر وارد چنین معرکه‏ای می‏شویم باید از یقینیات سخن بگوییم و بیان کنیم که احتمالات، «احتمال» است تا اگر محقق نشد، اصل موضوع مهدویت زیر سوال نرود و با اعتقاد مردم بازی نکنیم.

 

حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی در پاسخ به اینکه گفته می‏شود این سی دی با حمایت یک چهره‏ خاص در دولت توزیع شده نیز گفت: بنده هم اخباری در این زمینه شنیده‏ام، ولی فکر نمی‏کنم این گونه باشد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ 10 ارديبهشت 1390برچسب:, توسط